مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش

ساخت وبلاگ

بهترین  کرم پودر
یکی مشقت بار‌ترین پروسه آرایش و پیرایش برای خانم‌هایی که صورتشان جوش داراست، آرایش و پیرایش پوست، گزینش و به کارگیری از کرم پودر میباشد. یک کرم پودر مرغوب علاوه بر توان پوشش‌دهی و کاور کردن بالا، می بایست برای پوست چرب و مستعد به جوش مطلوب باشد تا نگرانی از بابت تشدید جوش زدن وجود نداشته باشد

 

در شرایطی‌که پیرو یک کالا بی‌نظیر برای پوشش جوش‌های خویش میباشید که پس از به کارگیری از آن، شم سبکی و راحتی نمایید و درضمن، تمام رخ یک دست و صاف شود، این کالا با محتویات طبیعی و ارگانیکی که دارااست، بسیار مطلوب میباشد.

عصاره برگ آلوئه‌ورا، گل مدام فصل بهار و عصاره چای سبز برای التیام پوست و روغن درخت چای برای خودداری از تشدید آکنه، از محتویات و مواد تشکیل دهنده این کرم پودر می‌باشند که به شما اذن میدهد با خیالت ریلکس هر روز صبح از آن به کارگیری فرمائید.

 

این مارک برتر آرایشی، در زمان سال ها عمل خویش در موضوع ایجاد محصول ها آرایشی و بهداشتی، یکی قابل اعتمادترین برندهاست که با عرضه این کرم پودر عالی که از مواد بسیار مفید در کاهش آکنه تشکیل‌شده میباشد، خاطر مشتریان خویش را شل نموده است.

اسید سالیسیلیک، پوست درخت فندق و روغن درخت چای از مواد تشکیل دهنده این کرم میباشند که دوام و ماندگاری بسیار خیر و خوبی هم دارااست.

 

این مال، برخلاف دو آیتم بالا، از مواد ضد جوش کارکشته تشکیل نشده میباشد. ولی یکی‌از شایسته ترین تولیدات برای پوست‌های جوش‌دار و حساس میباشد که هم ظواهر صاف و سبکی روی پوست ساخت میکند و هم از تحریک و مسدود شدن منافذ که منجر جوش زدن میگردد، دوری می کند.

یک ادغام سبک و ملایم که ردی از قرمزی و التهاب به جای نمی‌گذارد.
فونداسیون کرمی

 

این کرم پودر یکی شایسته ترین کرم‌های آرایشی فارغ از چربی و روغن میباشد که برخلاف سایرین، از کم آب شدن پوست و تولید ظواهر چروکیده با خطوط ریز در آن دوری می‌نماید و این به جهت فرمول ساخت آن بر اساس آب میباشد.

عصاره گیاهی آلوئه‌ورا، بابونه، آرنیکا، رزماری و چای سبز که یک فرمول طبیعی ضد جوش و ملایم میباشد و منافذ را نمی‌بندد.


کرم پودر برای پوست چرب

 

ظاهری درخشنده و صاف که با ساخت نرمی در پوست، ظواهر چین خورده و فرورفتگی‌ها و اسکار رخ را پوشش می دهد. این کرم برای پوست‌های حساس و مستعد به جوش بسیار عالی میباشد و با دارا بودن SPF 25 یک ضدآفتاب مطلوب هم محسوب میشود.

 

مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی لوازم آرایش دنبال می کنید

برچسب : بهترین,کرم پودر, نویسنده : علی پور ordme06 بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 1 اسفند 1398 ساعت: 13:23